VIDEO: Jak funguje vzdálený monitoring od D.I.SEVEN?

Vzdálený monitoring pomocí PCO

Ve směnách nepřetržitého provozu PCO se v dohledovém centru střídají operátoři PCO. Ti bedlivě sledují střežené zóny monitorované pomocí napojení PCO na bezpečnostní čidla, kamerový systém nebo EZS Videofied. Permanentně vyhodnocují data zasílaná na PCO. Dojde-li k odchylce od normálu, reagují operátoři neodkladně dle smluvené dohody, např. výjezdem zásahové jednotky PCO, informují kontaktní osoby, případně Policii ČR.

PCO poptávka

Manažer služeb monitoringu
Mob.: 725 557 075
E-mail: managerdc@diseven.cz

PCO dohledové centrum

Mob.: 602 179 721
Tel.: +420 318 404 345, +420 318 404 346
E-mail: dc@diseven.cz

  • Díky záznamům bezpečnostních kamer, strategicky umístěných ve střeženém prostoru, dokáže PCO hlídat objekty nepřetržitě, 24 hodin nonstop, a zabránit tak jeho nežádoucímu narušení. 
  • Naši operátoři pracují ve směnném provozu v dohledovém centru a okamžitou reakcí usilují o zabránění vzniku případného vloupání, krádeží, škody na majetku a jiných kriminálních činů.
  • Narušení objektu je obratem hlášeno kontaktním osobám dle smluvních požadavků a rovněž Policii ČR přesně podle pokynů zadavatele smlouvy. Předcházíme vzniku škod.

Napojenína PCO

Náš pult centralizované ochrany přijímá informace a data prostřednictvím digitálních komunikačních formátů z bezpečnostních systémů, které monitorují střežený objekt zákazníka.

Na PCO lze napojit:

  • elektronické zabezpečovací systémy (EZS)
  • elektronickou požární signalizaci (EPS)
  • bezpečnostních kamery (CCTV), které v reálném čase přenášejí ostré obrazové záběry sledovaného prostoru
  • videoverifikaci (EZS Videofied)

Předpokladem pro napojení na PCO je:

  • dostupnost cesty pro přenos dat a informací získaných z monitorovacích systémů

Přenášené informace jsou vyhodnocovány operátory dohledového centra, kteří jednají neodkladně.

Pultcentrální ochrany v praxi

Vlastní středisko multimediálního dohledového a poplachového přijímacího centra společnosti D.I.SEVEN přijímá monitorovaná data a informace o stavu poplachových systémů. Podívejme se podrobněji, jak tento důmyslný bezpečnostní systém vzdáleného monitoringu funguje.

1

Zabezpečení objektů začíná rozčleněním prostoru do sledovaných úseků. V těchto zónách jsou strategicky umístěna detekční zařízení (EZS, EPS).

2

Zachycený záznam je ve stejnou dobu přenášen do dohledového centra, kde operátoři PCO ve směnách hlídají 24 hodin denně střežené objekty.

3

Sledování střežených objektů pomocí nepřetržitého monitoringu PCO pomáhá do značné míry k dopadení pachatele. 

4

Například při pohybu, se tato zařízení zaktivují spolu s nejbližší nainstalovanou bezpečnostní kamerou, která bezprostředně začne snímat záznam z místa nečekaného dění.

5

Operátoři reagují dle smluvního ustanovení, například okamžitým výjezdem zásahové jednotky PCO, kontaktuje majitele či správce objektu, případně přivolá Policii ČR.

Proč si vybrat PCO?

  • Pult centrální ochrany obsluhují proškolení operátoři na pracovišti stálého dohledu, neboli v multimediálním dohledovém centru (MDC)
  • MDC je v provozu 24 hodin denně a 365 dní v roce
  • Nejmodernější technologie EZS Videofied zefektivňuje rozpoznání nežádoucího pohybu
  • Pracovníci PCO vyhodnocují záznamy v reálném čase a jsou schopni okamžitě reagovat na mimořádné situace a jednat dle smluvní dohody, např. výjezdem zásahové jednotky, kontaktováním klienta, zadržením nevítaného návštěvníka a přivoláním Policie ČR.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujali naše služby, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky