Coje náhradní plnění? 

Pokud zaměstnáváte více než 25 zaměstnanců, ze zákona Vám vzniká povinnost zaměstnávat zdravotně postižené pracovníky (OZP), a to v povinném podílu 4% k celkovému počtu zaměstnanců. Pokud tedy zaměstnáváte právě 25 zaměstnanců, Vaší povinností je zaměstnat jednoho OZP pracovníka

Jak můžete splnit náhradní plnění v roce 2020?

Díky nákupům služeb a výrobků od firem, které zaměstnávají pracovníky OZP, podpoříte nejen jejich práci, ale navíc i dosáhnete daňové úspory ve formě náhradního plnění. Pro náhradní plnění doporučujeme služby naší dceřiné společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o..

Náhradní plnění lze splnit těmito třemi způsoby nebo jejich kombinací:

prime-zamestnani

Přímým zaměstnáním OZP

nahradni-plneni-2017

Odběrem služeb v rámci náhradního plnění 

odvod-do-statniho-rozpoctu-nahradni-plneni

Odvodem do státního rozpočtu 

Jak lze tedy povinný podíl splnit pomocí náhradního plnění??

Povinný podíl splníte odběrem služeb či zboží ve výši 7 násobku průměrné měsíční mzdy za I.-III. čtvrtletí 2020. Za rok 2020 byla průměrná měsíční mzda za 29 127 Kč. Ke splnění povinného podílu za jednoho nezaměstnaného OZP tedy vaše firma odebere služby ve výši 7 x 29 127 Kč tedy 203 889,- Kč.

Kalkulačka bude aktuální hned, jak Český statistický úřad oznámí průměrnou měsíční mzdu za I. až III. čtvrtletí daného roku.

Poskytujemenáhradní plnění

Díky tomu, že zaměstnáváme více než 50 % OZP zaměstnanců, poskytujeme podpůrné činnosti v rámci náhradního plnění. Každá společnost řeší na denní bázi úklid, zabezpečení, údržbu nebo office management. Taková činnost vyžaduje nejen finance na mzdy, ale je spojena i s řešením administrace, personalistiky a vyžaduje především čas. Čas je v dnešní době vzácný, a díky outsourcingu podpůrných služeb, ho můžete věnovat předmětu svého podnikání.

Službyod D.I.SEVEN

Služby je možné kombinovat a sestavit si tak praktický balíček na míru.

Pročnaše služby

Díky odběru našich služeb splníte povinný podíl a získáte užitečné podpůrné služby vhodné pro společnost podnikající v jakémkoliv typu odvětví.

Výhody odebírání služeb

  • Podpora zaměstnávání OZP
  • Úspora na odvodech státu
  • Splnění zákonem stanovený povinný podíl OZP
  • Úspora času a peněz
  • Zisk užitečných služeb
  • O administraci se postaráme my
  • Vyhnutí se pokutě až 1.000.000 Kč

Žádné složité papírování

Naším úkolem je vše vložit do elektronické evidence Ministerstva práce a sociálních věcí a na Vás je pouze odevzdání jediného formuláře „Ohlášení plnění povinného podílu“, který je nutné do 15. února odevzdat na Úřadu práce ČR, buď elektronickou formou, nebo v papírové podobě. Zbytek administrativy spojené s náhradním plněním vyřešíme za Vás. 

Celorepubliková působnost

Máme vybudovanou síť regionálních poboček, zpracované funkční procesy a schopné oblastní vedení. Vaše požadavky splníme rychle a to k Vaší spokojenosti.

Důvěryhodný partner

Na českém trhu působíme již od roku 1995. Uvědomujeme si svou společenskou odpovědnost a pomáháme potřebným částkou 5.600.000 Kč každý rok. K životnímu prostředí se chováme šetrně, a proto jsme získali certifikát “Ekologická firma”.

Vlastní vybavení

Naše firma disponuje vlastním vybavením, např. úklidovými stroji značky Hako, takže se nemusíte starat o servis a opravy. Naši zaměstnanci pracují vždy pouze s profesionálním vybavením a je jim poskytnuto kvalitní pracovní ustrojení.

Cose stane, pokud nesplním povinný podíl?

Pokud zaměstnavatel nesplní povinný podíl, může mu stát udělit pokutu až 1 000 000 Kč. Kontrolu zaměstnávání osob se zdravotním postižením a náhradního plnění mají na starosti příslušné úřady práce a inspektoráty práce.

Ohlášeníplnění povinného podílu

Pro odběratele je administrativa velmi jednoduchá. Podle zákona musí nahlásit do 15. února nadcházejícího roku na krajské pobočce Úřadu práce splnění povinného podílu.

7kroků, jak začít a vše vyřešit včas

  • Vyberte si služby, které budou pro Vaši společnosti užitečné. Služby lze kombinovat a sestavit tak praktický balíček. Kontaktujte nás a nechte si vytvořit plán náhradního plnění přímo na míru.
  • Naši regionální obchodníci Vám představí naše služby a dle svých zkušeností doporučí řešení na míru. Rádi Vám představíme i regionální reference – vše u Vás ve firmě, nikam nemusíte jezdit.
  • Díky kalkulačce náhradního plnění zjistíte v jaké výši je nutné odebrat služby, abyste vyřešili povinný podíl OZP v rámci náhradního plnění.
  • Odběr služeb v rámci náhradního plnění společně sjednáme smluvně.
  • Koncem každého roku dochází k vyhlášení průměrné mzdy za I. až III. čtvrtletí daného roku, která určuje výši náhradního plnění. Po aktuálním přepočtení doobjednejte služby, nebo splňte odvodem státu (kombinace splnění povinného podílu).
  • Administrativu za Vás vyřídíme my. Na Vás je pouze jediný formulář.
  • Do 15. 2. 2020 vykažte příslušnému úřadu práce formulář o splnění povinného podílu.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujaly naše služby, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky


Odesláním poptávky berete na vědomí, že společnost D.I. SEVEN a.s. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...