Asistentka oblastního ředitele

Plzeň

Podpora ze strany společnosti. Školení (profesní rozvoj). Nestereotypní a zajímavá práce

Benefity

  • Nestereotypní a zajímavá práce
  • Školení (profesní rozvoj)
  • Podpora ze strany společnosti

Kontakt - komu se hlásit

Jan Fúska
E-mail: jan.fuska@diseven.cz

O D.I.SEVEN

Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici asistentka oblastního ředitele. Staňte se součástí našeho týmu!


vedení společnosti D.I.SEVEN, a.s.

Informace o pozici

Nabízená pozice:
Asistentka oblastního ředitele
Místo pracoviště:
Plzeň
Směnnost:
jednosměnný provoz / denní směny (Po - Pá)
Pracovněprávní vztah:
HPP
Minimální vzdělání:
středoškolské s maturitou
Nástup:
dle dohody
Nástup od:
01.04.2022
Pracovní poměr:
na dobu neurčitou
Mzdové rozpětí:
od 28 000 Kč / měsíc

Místo výkonu práce: Plzeň

Práci budete vykonávat na pobočce v Plzni. Adresa: Slovanská alej 2182/30, 326 00 Plzeň.

Náplň práce

Pracovní náplní asistentky je vedení kanceláře pobočky Plzeň. Je nedílnou součástí kolektivu, kterému zajišťuje administrativní podporu (pracovní smlouvy, výkazy, podklady pro mzdy, vedení pokladen atd.) Provádí dílčí administrativní práce.

Benefity

  • Nestereotypní a zajímavá práce
  • Školení (profesní rozvoj)
  • Podpora ze strany společnosti

Nabízíme

  • dlouhodobou spolupráci
  • zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • pravidelný měsíční příjem
  • příjemné pracovní prostředí
  • odborná školení
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • přátelský kolektiv

Požadujeme

  • znalost práce na PC
  • spolehlivost
  • pracovní flexibilitu
  • trestní bezúhonnost
  • dobrý zdravotní stav
  • pracovitost
  • samostatnost
  • časovou flexibilitu
  • loajalitu
  • samostatnost v rozhodování
  • člověka, který je schopen samostatně plnit zadané úkoly
  • dobré komunikační dovednosti
  • řidičský průkaz sk. B

Výhodou je

  • předchozí působení v oboru

Potřebné doklady

  • čistý trestní rejstřík
  • potvrzení od lékaře
  • zápočtový list
  • číslo účtu
  • zdravotní kartička pojišťovny
  • občanský průkaz

Máte zájem o pozici? Kontaktujte nás!

* povinné položky

Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN, a.s. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...