Provozní manažer
Praha a část Středočeského kraje
Vedoucí pozice s možností seberealizace - služební vozidlo - kancelář
Benefity
- Služební automobil a telefon
- Nestereotypní a zajímavá práce
- Vedoucí pozice
Kontakt - komu se hlásit
Oblastní ředitel Jiří Šašek
Telefon: 602358536 (Po – Pá 8 - 16 hod.)
E-mail: jiri.sasek@diseven.cz
O D.I.SEVEN
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici provozní manažer. Staňte se součástí našeho týmu!

vedení společnosti D.I.SEVEN, a.s.
Informace o pozici
Místo výkonu práce: Praha a část Středočeského kraje
Praha a část Středočeského kraje (Mladá Boleslav, Nymburk, Kolín).
Náplň práce
Vedoucí pozice:
Provozní manažer ostrahy. Neprovádíte ostrahu, pouze zakázky řídíte.
Místo:
Praha a část Středočeského kraje (Mladá Boleslav, Nymburk, Kolín).
Mzda:
Motivační složka mzdy na základě počtu přidělených zakázek. Zakázky Vám budou přiděleny. Nejedná se o obchodní činnost.
Náplň práce:
Řízení zakázek ostrahy. Organizace práce, řízení zaměstnanců, komunikace se zákazníky. Samostatné personální a provozní řízení zakázek, koordinace týmů ostrahy na přidělených zakázkách/objektech. Budete řídit cca 70 zaměstnanců.
Nábor nových zaměstnanců a zajištění jejich proškolení. Pravidelný reporting zákazníkovi a vedení společnosti o průběhu zakázek.
Pozor u této pozice je vyžadovaná nepravidelná pracovní doba související zejména s kontrolní činností výkonu služby na zakázkách. Kontroly probíhají občas odpoledne, v noci, o víkendech i ve svátek.
Přidělené zakázky se nacházejí na různých místech. Měsíční nájezd služebním vozidlem je cca 3 500 km.
Požadujeme:
Manažerskou praxi v oboru a zkušenost s řízením lidí minimálně 2 roky. Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, životopis s fotografii.
Benefity
- Školení (profesní rozvoj)
- Flexibilní pracovní doba
- Motivační finanční ohodnocení
- Pitný režim zdarma (káva, čaj, voda)
Nabízíme
- dlouhodobou spolupráci
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelný měsíční příjem
- práci ve společnosti, která skutečně podporuje dětské domovy, útulky pro zvířata, handicapované a sportovní události
Požadujeme
- spolehlivost
- pracovní flexibilitu
- trestní bezúhonnost
- dobrý zdravotní stav
- pracovitost
- zkušenost
- fyzická a psychická zdatnost
- aktivní řidič
- řidičský průkaz
- samostatnost
- časovou flexibilitu
- loajalitu
- samostatnost v rozhodování
- člověka, který je schopen samostatně plnit zadané úkoly
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet, další systémy výhodou)
- vztah k práci s lidmi
- minimálně 2 roky praxe
- maturita
Výhodou je
- manažerská praxe v uvedeném oboru
- platný zbrojní průkaz a vlastní zbraň
- zkušenosti s náborem pracovníků (HR)
- znalost přípravy podkladů pro mzdy
Potřebné doklady
- čistý trestní rejstřík
- potvrzení od lékaře
- zápočtový list
- číslo účtu
- zdravotní kartička pojišťovny
- občanský průkaz
Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN, a.s. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.