Garancekvality našich služeb

Jak garantujeme kvalitu služeb?

Při realizaci každé jednotlivé zakázky používá společnost D.I.SEVEN, a.s. celou řadu systémových opatření, která jsou vzájemně provázána tak, aby dohodnutá kvalita dodávaných služeb byla zaručena. Jsme pojištěni proti poškození klienta na 300 000 000 Kč. Obchůzkový systém Active Track chrání Vás i naše zaměstnance. Vybudovali jsme vlastní PCO, jeden z nejmodernějších v Evropě.

Pojištění 150 mil. Kč

Pojištění 300 milionů korun

Do takové výše jsme proti poškození klienta pojištěni. Všichni naši zaměstnanci jsou plně kvalifikovaní.

Active Track

Active Track

Obchůzkový systém Active track komunikuje s dispečinkem PCO nepřetržitě, v reálném čase, proto máme přehled o průběhu služby.

Vlastní PCO

Vlastní PCO

Dálková ostraha pomocí PCO funguje nonstop, proto může být poskytována ze kteréhokoli místa v České republice.

7systémových opatření s D.I.SEVEN

Pro případ vzniku jakékoliv nestandardní situace jsou vám nepřetržitě k dispozici určené kontaktní osoby za naši stranu, schopné okamžitě na tyto vzniklé stavy reagovat. Všechna naše oblastní ředitelství mají kompletní a přímou logistickou podporu ze strany centrály.

1

Provedení kvalitního bezpečnostního průzkumu před nástupem na zakázku

2

Zpracování veškeré dokumentace, která slouží pracovníkům ostrahy pro bezchybný výkon služby

3

Pravidelná kontrola přímého výkonu služby ze strany odpovědných pracovníků oblastního ředitelství

4

Nezávislé vnitřní audity kvality, které prověřují dohodnuté standardy dodávky služeb a to v celém spektru všech prováděných činností

5

Periodické bezpečnostní audity reagující na aktuální bezpečnostní situaci u daného zákazníka

6

Používání nejmodernějších technických kontrolních prostředků pro objektivní sledování prováděných činností

7

Pravidelná komunikace se zákazníkem a to jak cestou osobních kontaktů, tak i formou pravidelných měsíčních zpráv o prováděné činnosti

Pojištěníodpovědnosti

Pojištění odpovědnosti bezpečnostní agentury

Proti poškození klienta

Ve společnosti D.I.SEVEN, a.s., jsme si vědomi, že námi poskytované služby, především bezpečnostní, jsou zpravidla vyžadovány klientelou, která se tímto snaží zajistit např. hmotný majetek či finanční hotovost při přepravě. Při těchto aktivitách samozřejmě může dojít k nezaviněným ztrátám (loupežné přepadení, aj.).

Proto je naše společnost jištěna proti takovémuto poškození klienta u Kooperativy, a to až do výše 300 000 000 Kč.

Potvrzení o pojištění

Certifikovanáspolečnost

Společnost D.I.SEVEN, a.s. je držitelem certifikátů:

Systém managementu kvality

ČSN EN ISO 9001:2016 
Systém managementu kvality

  • Činnost soukromých bezpečnostních agentur
    - Poskytování fyzické ochrany
  • Činnosti související s provozem bezpečnostních systémů
    - Provozování pultu centralizované ochrany
  • Všeobecný úklid budov

Systém environmentálního managementu 

ČSN EN ISO 14001:2016 
Systém environmentálního managementu 

Certifikát environmentálního vyúčtování

Certifikát o bezpečné likvidaci dokumentů

Certifikát o bezpečné likvidaci dokumentů

Jsmečleny

Asociace Grémium Alarm

reprezentativním profesním sdružení firem v oblasti technických služeb a zařízení, sloužících k ochraně osob a majetku

patří do evropských asociací EURALARM a ESBOC

Hospodářská komora ČR

dodržujeme Etický kodex Hospodářské komory

ECO_ekologicka-frimaCertifikát "Ekologická firma"

 k životnímu prostředí přistupujeme zodpovědně, proto jsme se stali držiteli certifikátu "Ekologická firma"

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujaly naše služby, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky


Odesláním poptávky berete na vědomí, že společnost D.I. SEVEN a.s. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.

Postup v případě vzniku sporu

V případě vzniku sporu ze smlouvy o poskytování služeb mezi poskytovatelem služeb a spotřebitelem, je spotřebitel oprávněn podat návrh na vyřešení sporu orgánu příslušnému k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz, Web: www.adr.coi.cz.

Návrh na zahájení řízení je možné podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé uplatnil svou stížnost nebo reklamaci u poskytovatele služeb.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...