"Služby pro kompletní správu budov podle Vašich potřeb"
Poskytujeme komplexní facility management na míru vašim požadavkům kdekoliv v ČR.
"Služby pro kompletní správu budov podle Vašich potřeb"
Poskytujeme komplexní facility management na míru vašim požadavkům kdekoliv v ČR.
VIDEO: Facility management v praxi
Poskytujeme úplný servis, spojený s technickou správou budov a nemovitostí, s cílem optimalizovat náklady na spotřebu energií, řízení a údržbu technologických zařízení nebo nutné opravy. Zajišťujeme také veškeré administrativní, ekonomické služby a obchodní procesy, které souvisí s vlastnictvím nemovitosti a správou majetku, tzv. property management.
Zajišťujeme komplexní servis služeb klientům na míru. Zpracováváme provozní řády, vedeme projektovou i provozní dokumentaci, smluvní agendu vždy dle platné legislativy, nabízíme kontrolní a poradenskou činnost, školení v oblasti BOZP a PO, zajišťujeme ekologickou likvidaci odpadů. Našim klientům také poskytujeme náhradní plnění.
7 typů budov, o které se staráme
Naše společnost v rámci Facility Managementu a Property Managementu může rovněž zastupovat klienta vůči třetím osobám. Dále nabízíme opravy objektů a technologických zařízení, vedení projektové dokumentace, zpracování a vedení provozní dokumentace, správu smluv, kontrolní a poradenskou činnost, řízení a odstraňování garančních závad, optimalizaci provozních nákladů, pravidelný reporting, PO a BOZP, opatření proti mimořádným situacím nebo ekologické likvidace odpadů.
Díky D.I.SEVEN se již nemusíte bát žádné nestandartní situace v podobě rozbitého technického zařízení, neudržovaných společných prostor nebo vypracováním technické dokumentace k novému zařízení. Samozřejmostí je také NON STOP havarijní služba, která je připravená řešit jakoukoli nehodu včetně vyprošťování osob z výtahů.
Komplexní správa budovy za Vás nejen všechny tyto oblasti vyřeší, a vy se tak v klidu můžete věnovat hlavnímu oboru své činnosti. Svěřte se do rukou odborníků a kontaktujte svého regionálního poradce.
Bezpečnostní služby navrhujeme nejen na míru potřeb klientů, ale také dle vyhodnocení bezpečnostních rizik v dané lokalitě. Samozřejmostí je také odběr všech bezpečnostních služeb jako náhradní plnění.
Naše bezpečnostní služby zahrnují nejenom fyzickou ostrahu majetku a osob a vzdálený monitoring pomocí pultu centralizované ochrany. Lze také poptat recepční a vrátné služby, zabezpečení akcí, požární ochranu a mnoho dalších. Můžete se tak spolehnout, že vaše podnikání a vaši blízcí budou vždy naprosto v bezpečí.
Provádíme komplexní úklidový servis administrativních budov, výrobních a technologických hal, hotelů a bytových domů. Disponujeme dostatečným počtem proškolených zaměstnanců, kteří provedou profesionální úklid, aniž by narušili činnost a provoz vašeho objektu. Služby úklidu lze odebrat také jako náhradní plnění.
Pracovníci úklidu jsou vybaveni firemním stejnokrojem, ochrannými pracovními pomůckami, spotřební chemií i úklidovou technikou. Jejich činnost je pravidelně i nárazově kontrolována, aby byl vždy zaručen perfektní výsledek jejich práce.
Naše společnost provádí pravidelnou i jednorázovou údržbu vnitřní i venkovní zeleně. Díky profesionálnímu vybavení zvládneme udržovat i velké plochy či členitý terén. Údržbu zajistíme na fasádách, na balkonech i terasách, nemluvě o přilehlém okolí objektu či na parkovištích. Problém nám nedělají ani vyvýšené plochy či střechy.
Mezi standartní činnosti údržby zeleně patří údržba travnatých ploch, udržování živých plotů a keřů, úklid a údržba venkovních ploch, letní i zimní údržba komunikací a chodníků, odklízení sněhu a samozřejmostí je i likvidace veškerého odpadu z naší činnosti.
Každý objekt ve kterém se sdružuje větší počet lidí by měl splňovat specifické požadavky na bezpečnostní služby. Každý objekt je třeba vybavit požární ochranou (PO) a zajistit veškeré pracovní procesy v souladu s bezpečností a ochranou zdraží při práci (BOZP).
Veškeré tyto služby pro vás zajistíme v souladu s nejaktuálnější legislativou. Můžete také využít možnost naší poradenské činnosti v oblastech BOZP a PO a konzultovat s námi nejoptimálnější řešení. Zajistíme pro vás nejen kontrolní činnost a školení pracovníků, ale také pro vás můžeme zajistit vybavení pracovišť vzhledem k předepsané dokumentaci.
V rámci správy nemovitostí a budov poskytuje společnost D.I.SEVEN, a.s. svým klientům pohotovostní službu s nepřetržitým provozem, na kterou se mohou, v případě havárie, kdykoliv obrátit. Naše společnost se postará o okamžité řešení havárie a následnou likvidaci a náhradu vzniklých škod.