Náhradníplnění

Od roku 2012 je platná novela Zákona o zaměstnanosti, která upravuje plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Tento zákon ukládá zaměstnavatelům s více než 25 zaměstnanci povinnost zaměstnávat osoby se zdravotním postižením. Podíl OZP na celkovém počtu zaměstnanců je stanoven ve výši 4 %.

Jak můžete splnit náhradní plnění v roce 2021?

Díky nákupům služeb a výrobků od firem, které zaměstnávají pracovníky OZP, podpoříte nejen jejich práci, ale navíc i dosáhnete daňové úspory ve formě náhradního plnění. Pro náhradní plnění doporučujeme služby naší dceřiné společnosti D.I.SEVEN FACILITY s.r.o..

Náhradní plnění lze splnit těmito třemi způsoby nebo jejich kombinací:

prime-zamestnani

Přímým zaměstnáním OZP

nahradni-plneni-2017

Odběrem služeb v rámci náhradního plnění 

odvod-do-statniho-rozpoctu-nahradni-plneni

Odvodem do státního rozpočtu 

Jak lze splnit povinný podíl pomocí náhradního plnění??

Kalkulačka je nyní aktuální pro rok 2020, jak Český statistický úřad oznámí průměrnou měsíční mzdu za I. až III. čtvrtletí roku 2020, bude aktuální pro rok 2021. Zde si můžete vypočítat odběr náhradního plnění pro aktuální rok - Kalkulačka náhradního plnění

Poskytujemenáhradní plnění

Služby, které Vaší společnosti mohu v rámci náhradního plnění zajistit, jako například bezpečnostní služby, úklidový servis, ochrana osob a majetku, pomohou zajistit bezproblémový chod firmy. Takto vynaložené náklady jsou oproti odvodu do státního rozpočtu efektivněji využity.

Díky tomu, že zaměstnáváme více než 50 % OZP zaměstnanců, poskytujeme podpůrné činnosti v rámci náhradního plnění. Každá společnost řeší na denní bázi úklid, zabezpečení, údržbu nebo office management. Taková činnost vyžaduje nejen finance na mzdy, ale je spojena i s řešením administrace, personalistiky a vyžaduje především čas. Čas je v dnešní době vzácný, a díky outsourcingu podpůrných služeb, ho můžete věnovat předmětu svého podnikání.

Službyod nás

Služby, jako jsou např. úklid kanceláří, recepční služby, ostraha na vrátnici, správa a údržba budov, jsou servisem, který podporuje bezproblémový chod a provoz organizací. Tyto služby Vám připravíme na míru tak, jak to bude vyhovovat Vám, proto k omezení provozu Vaší organizace ani nedojde.

Výhodynáhradního plnění

Včasným odběrem služeb pro náhradní plnění 2021 si splníte povinný podíl OZP zaměstnanců náhradně a bez starostí.

Touto formou také ušetříte značnou částku, kterou byste museli při nezaměstnávání OZP odvést bez užitku do státní pokladny.

Při náhradním plnění získáte kvalitní profesionální služby podporující optimální chod a provoz Vaší organizace.

Co se stane, pokud nesplním povinný podíl?

Pokud zaměstnavatel nesplní povinný podíl, může mu stát udělit pokutu až 1 000 000 Kč. Kontrolu zaměstnávání osob se zdravotním postižením a náhradního plnění mají na starosti příslušné úřady práce a inspektoráty práce.

Pročslužby od nás

Díky odběru našich služeb splníte povinný podíl a získáte užitečné podpůrné služby vhodné pro společnost podnikající v jakémkoliv typu odvětví.

Celorepubliková působnost

Máme vybudovanou síť regionálních poboček, zpracované funkční procesy a schopné oblastní vedení. Vaše požadavky splníme rychle a to k Vaší spokojenosti.

Důvěryhodný partner

Na českém trhu působíme již od roku 1995. Uvědomujeme si svou společenskou odpovědnost a pomáháme potřebným částkou 5.600.000 Kč každý rok. K životnímu prostředí se chováme šetrně, a proto jsme získali certifikát “Ekologická firma”.

Vlastní vybavení

Naše firma disponuje vlastním vybavením, např. úklidovými stroji značky TCS, takže se nemusíte starat o servis a opravy. Naši zaměstnanci pracují vždy pouze s profesionálním vybavením a je jim poskytnuto kvalitní pracovní ustrojení.

Evidence z pohledu odběratele

Po vložení údajů o odebrané službě nebo zadané zakázce ze strany dodavatele obdrží odběratel automaticky generovaný potvrzovací e-mail. Tento email obdrží pouze v případě, že dodavatel uvede kontaktní email odběratele. V e-mailu je odkaz na aplikaci ENP. Jestliže chce odběratel prohlížet doklady na něj evidované a tyto doklady případně schválit, musí se do aplikace registrovat.

S prvním přihlášením do evidence náhradního plnění v rámci jednotného portálového řešení práce a sociálních věcí souvisí možnost předat pověření pro vkládání faktur a editaci údajů v aplikaci evidence náhradního plnění jiné osobě, než je vlastník náhradního plnění. Vlastníkem je v této souvislosti označen ten zástupce dodavatele/odběratele, jehož IČO či RČ figuruje na stránkách MPSV nebo datové schránce a je shodné s údaji dodavatele/odběratele v evidenci náhradního plnění. Vlastník se přihlásí a zaeviduje na novém portálu jako první. Následně může zadat pověřené osoby.

Více informací a postup zajištění registrace naleznete na portálu MPSV.

Zaevidování odebrané služby nebo zadané zakázky do evidence náhradního plnění ze strany dodavatele nezaručuje odběrateli, že byla taková dodávka dodána v režimu náhradního plnění. V případě náhradního plnění je odpovědností odběratele, aby byl odběr výrobků, služeb nebo zakázek realizován v souladu s podmínkami, které pro to zákon o zaměstnanosti stanoví. Pro předcházení případných sporů v této oblasti je odběratelům doporučováno, aby stanovili odpovědnost za poskytování správných údajů, na jejichž základě je vypočítáno plnění povinného podílu, dodavateli prostřednictvím smluvního ujednání, a to včetně sankcí. Nicméně tím, že zákon o zaměstnanosti ukládá dodavateli povinnost vložit do evidence údaje o poskytnutém plnění do 30 kalendářních dnů od jeho zaplacení, získává odběratel průběžnou informaci o tom, zda byl či nebyl dodavatelem zahrnut do režimu náhradního plnění.

Jakzačít a vše vyřešit včas

  • Vyberte si služby, které budou pro Vaši společnosti užitečné. Služby lze kombinovat a sestavit tak praktický balíček. Kontaktujte nás a nechte si vytvořit plán náhradního plnění přímo na míru.
  • Naši regionální obchodníci Vám představí naše služby a dle svých zkušeností doporučí řešení na míru. Rádi Vám představíme i regionální reference – vše u Vás ve firmě, nikam nemusíte jezdit.
  • Díky kalkulačce náhradního plnění zjistíte v jaké výši je nutné odebrat služby, abyste vyřešili povinný podíl OZP v rámci náhradního plnění.
  • Odběr služeb v rámci náhradního plnění společně sjednáme smluvně.
  • Koncem každého roku dochází k vyhlášení průměrné mzdy za I. až III. čtvrtletí daného roku, která určuje výši náhradního plnění. Po aktuálním přepočtení doobjednejte služby, nebo splňte odvodem státu (kombinace splnění povinného podílu).
  • Administrativu za Vás vyřídíme my. Na Vás je pouze jediný formulář.
  • Do 15. 2. 2021 vykažte příslušnému úřadu práce formulář o splnění povinného podílu.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujaly naše služby, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky


Odesláním poptávky berete na vědomí, že společnost D.I. SEVEN a.s. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...