Je pro nás nesmírně důležité posouvat se v oblasti bezpečnostních technologií a stále se věnovat jejich inovacím. Věříme a víme, že lidský faktor, kvalitně proškolený personál, je v našem oboru nahraditelný.
Mezi naše základní služby patří vzdálený monitoring objektů, který je zajištěn naším vlastním pultem centralizované ochrany (PCO). Díky vlastnímu pultu jsme schopni maximálně využívat možnosti nasazených technologií.
U naší společnosti si můžete zajistit odběr služeb v rámci náhradní plnění, což jeden ze způsobů, jak splnit povinný podíl OZP zaměstnanců. Nejenže ušetříte na odvodu státu, ale podpoříte i zaměstnávání OZP. Veškerou administrativu navíc obstaráme za Vás.
Díky Vám, našim zákazníkům, jsme na trhu již 29 let. Rádi bychom vyjádřili díky za Vaši důvěru, kterou nám v průběhu naší spolupráce prokazujete. Jsme si vědomi, že naše úspěchy jsou dílem vzájemného respektu a korektních vztahů.
Během 29 let působení jsme nasbírali mnoho zkušeností, a dnes se tak můžeme pyšnit více než 600 spokojenými zákazníky.
Při realizaci každé jednotlivé zakázky používá společnost D.I.SEVEN, a.s. celou řadu systémových opatření, která jsou vzájemně provázána tak, aby dohodnutá kvalita dodávaných služeb byla zaručena.
Jsme pojištěni proti poškození klienta na 300 000 000 Kč.
Zajímají Vás informace o D.I.SEVEN? Máte-li dotaz, kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme. Více se dozvíte také z tiskových zpráv, novinek a sekce Napsali o nás.
Milníky od roku 1995
Původně jsme začínali pouze v malé skupince tří lidí a dnes je z nás společnost, která zaměstnává více než 2.500 osob a udává technologické trendy v oboru.
Během působení jsme nasbírali mnoho zkušeností, a dnes se tak můžeme pyšnit více než 600 spokojenými zákazníky.
D.I.SEVEN se na českém trhu objevila v roce 1995. Dnes jsme velkou společností s více než 2500 profesionály a naše služby využívá více než 600 klientů. Za tu dobu jsme vybudovali vlastní PCO, jeden z nejmodernějších pultů centralizované ochrany v Evropě a poskytujeme profesionální služby v bezpečnostní a úklidové sféře.
Pracuje u nás více než 2500 profesionálů. Působíme v celé České republice.
Chcete pracovat jako pracovník ostrahy, ale nevíte jak na to?
Stačí složit zkoušku odborné způsobilosti a získat osvědčení, jak to ukládá příloha č. 5 Živnostenského zákona v platném znění. Podle něj může totiž ostrahu majetku a osob vykonávat pouze osoba, která má střední či vysokoškolské vzdělání patřičného zaměření neboosoba s profesní kvalifikací, která vlastní osvědčení o rekvalifikaci.
A právě to získáte, pokud se necháte zaměstnat u bezpečnostní agentury D.I.SEVEN, a.s.
Na profesním rozvoji našich zaměstnanců nám záleží
Každý zaměstnanec musí projít vstupním školením BOZP a PO (Bezpečnost a ochrana zdraví při práci a Požární ochrana). V předepsaném rozsahu absolvuje školení pod dohledem vedoucího pracovníka, který zaměstnance školí osobně. Zaměstnanci mají předem k dispozici školící příručky a v průběhu školení se mohou kdykoliv obracet s dotazy na školitele.
Každé prohloubení znalostí může přispět k lepšímu uplatnění zaměstnance u naší společnosti.
Společnost má nastavena vnitřní pravidla týkající se ochrany oznamovatelů a vnitřního oznamovacího systému v souladu se směrnicí Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/1937 z 23. 10. 2019, o ochraně osob, které oznamují porušení práva Unie a se zákonem č. 171/2023 ze dne 20. 6. 2023.
Vycvičili jsme naše pomocníka. Služební pes Drago je členem naší výjezdové skupiny.
Rok 2018
Navázali jsme spolupráci s Linkou Bezpečí, kterou finančně podporujeme.
Zavedli jsme moderní obchůzkový systém Active Track.
Všechny své zaměstnance oblékáme do nových reprezentativních obleků nebo pracovních uniforem.
Rozšířili jsme technologie našeho PCO o konzoly Jablonet, umožňující monitoring ústředen EZS Jablotron při zachování všech cloudových služeb.
Zavádíme a rozvíjíme moderní technologie, které doplňují, pomáhají a chrání lidské zdroje při výkonu fyzické ostrahy objektů.
Rok 2017
Představili jsme novou firemní identitu.
Úspěšně jsme se postarali o bezpečnost na dalším ročníku KVIFF.
Od společnosti Knauf Insulation jsme získali ocenění "Dodavatel roku".
Spuštění nové webové prezentace D.I.SEVEN FACILITY.
Spuštění nové webové prezentace D.I.SEVEN.
Rok 2016
K 16. 1. 2016 došlo k založení nové dceřiné společnosti D.I.SEVEN SERVICE.
Dne 9. 9. 2016 představenstvo společnosti D.I.SEVEN rozhodlo o přeměně listinných akcií společnosti za zaknihované akcie.
Již po dvanácté jsme zajišťovali bezpečnost na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech pro více než 100 000 návštěvníků.
Pan Jaroslav Petruňo se stal jednatelem v naší dceřiné společnosti D.I.SEVEN SERVICE.
Rok 2015
V roce 2015 začaly probíhat přípravy pro založení nové dceřiné společnosti D.I.SEVEN SERVICE, která se specializuje na poskytování bezpečnostních a úklidových služeb.
Naše firma již několik let zodpovědně odevzdává elektrozařízení ke zpětnému odběru. V roce 2015 jsme obdrželi Certifikát environmentálního vyúčtování a zajistili sběr 305 kg elektrozařízení.
V roce 2015 čítal náš tým více než 2000 zaměstnanců a dosáhli jsme obratu 634 mil. Kč.
Rok 2014
Společnost D.I.SEVEN, a.s. spolu se svou dceřinou společností D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. začali sponzorovat handicapovaného sportovce Tomáše Mošničku. Mezi jehož největší úspěchy patří získání titulu Mistr ČR a vítěz ČP v handbike a dále Mistr světa ve vzpírání tělesně postižených.
Rok 2013
Spuštění projektu Žiju s handicapem, který sponzoruje společnost D.I.SEVEN, a.s. spolu se svou dceřinou společností D.I.SEVEN FACILITY s.r.o.. Tento projekt vznikl na podporu lidí žijící s handicapem, ať už s vlastním, či s handicapem někoho blízkého.
Rok 2012
V roce 2012 jsme založili Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc Orlíček Přední Chlum. Financujeme provoz tohoto zařízení. Více naleznete v sekci Podporujeme, sponzorujeme.
Prezidium Asociace technických bezpečnostních služeb Grémium Alarm, o.s. schválilo přijetí společnosti D.I.SEVEN, a.s. za svého řádného člena. Zároveň se tím naše společnost stala členem Hospodářské komory ČR.
Rok 2011
Končí dostavba nového sídla společnosti, při jehož výstavbě byla aplikována zcela nová norma ČSN EN 50518 s cílem dosáhnout jako první v ČR řádnou registraci vysoce kvalitního a bezpečného pracoviště. Společnost se současně připravuje na postupnou virtualizaci PCO.
Rok 2010
Rozvojem moderního certifikovaného připojování požárních systémů, PCO získala společnost vzhledem ke komplexnosti a efektivnosti služby významné řetězové zákazníky.
Rok 2009
Společnost zahájila připojování objektů přes GPRS a Internet, zprovoznění vzdáleného klientského přístupu „MojePCO“, který umožňuje klientům 24 hodin on-line přistupovat k databázi pultu.
Rok 2008
V tomto roce společnost založila dceřinou společnost D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. poskytující kompletní služby Správa a údržba budov a nemovitostí.
Zároveň v tomto roce došlo ke spuštění provozu celorepublikového dohledového centra se službou PCO a integrace lokálního PCO Sedlčany.
Pan Jaroslav Petruňo se stal jednatelem v naší dceřiné společnosti D.I.SEVEN FACILITY.
V rámci neustálého zvyšování systémových garancí probíhá v naší společnosti certifikace environmentální politiky dle normy ČSN EN ISO 14001.
V návaznosti na pozitivní rozvoj prochází společnost personální restrukturalizací za účelem provozního a obchodního posílení jednotlivých regionů.
Rok 2005
V tomto roce našlo v naší společnosti pracovní uplatnění téměř 2000 stálých zaměstnanců.
21.4.2005 oslavila společnost D.I.SEVEN, a.s. jubileum "10 let" od svého založení.
Začali jsme podporovat Domov Fauny v Hrachově.
Rok 2004
V březnu 2004 společnost mění právní formu, a to na nejlépe právně zajištěnou formu podnikání, akciovou společnost. Základní kapitál společnosti D.I.SEVEN, a.s. činní 12.000.000,- Kč
V tomto roce absolvujeme další certifikaci - Certifikačním institutem ČAP, s.r.o. (Česká asociace pojišťoven), která se zabývá hodnocením kvality organizací a výrobků v oblasti bezpečnostního průmyslu.
Obrat v tomto roce dosahuje cca 275 miliónů.
Rok 2003
Začátkem roku absolvujeme druhé stěhování sídla společnosti - opětovně z důvodu nedostačujících prostor. Tentokrát do Slapské ulice č. p. 1 v Praze 10.
Díky neustálému rozvoji společnosti, přichází investice do dalších nových poboček. Na Moravě zakládáme pobočky ve Zlíně a Olomouci, v kraji Vysočina vzniká pobočka v Jihlavě a v Čechách pak další v Liberci a Karlových Varech.
Rok 2002
Z důvodů zkvalitnění nabízených služeb jsme se věnovali náročné přípravě k certifikaci. Dne 23. listopadu 2002 nám byl udělen certifikát dle normy ISO 9001:2000
Počet zaměstnanců se pohybuje již okolo 1200 a obrat činí 197 miliónů ročně.
Rok 2001
Tento rok vznikly pobočky nejen v České republice - Ústí nad Labem, Ostrava, Mladá Boleslav, Benešov, ale také vzniká sesterská společnost D.I.SEVEN, s.r.o. ve Slovenské Republice. Tuto společnost od počátku zastupuje Ing. Róbert Hrotkó. V současné době tato společnost zaměstnává více jak 830 stálých zaměstnanců a tento počet spolu s přibývajícími aktivitami neustále narůstá. Více na www.diseven.sk
Rok 2000
Postupně vznikly další pobočky, a to v Hradci Králové, v Plzni a v Českých Budějovicích.
Rok 1999
Stávající prostory v Opletalově ulici začínají být nedostačující, následuje tedy stěhování do větších prostor v Malešické ulici v Praze 3.
Založení další pobočky v Brně.
V tomto roce společnost D.I.SEVEN, s.r.o. zaměstnává již přes 300 zaměstnanců, při ročním obratu 51 miliónů.
Rok 1997
Z důvodů rozšíření působnosti i mimo Prahu, je plánováno zakládání, byť v té době nevýdělečných, poboček ve větších městech. První pobočka byla založena v Příbrami.
Rok 1996
Vznikl PULT CENTRALIZOVANÉ OCHRANY - PCO v Sedlčanech.
21. 4. 1995
Den založení společnosti D.I.SEVEN, s.r.o. panem Pavlem Hlaváčkem. Sídlem společnosti se stala kancelář v Opletalově ulice v Praze 1.
Odesláním poptávky berete na vědomí, že společnost D.I. SEVEN a.s. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.