V rámci služby Property Management (správa majetku) zajišťujeme našim klientům komplexní správu majetku, budov a nemovitostí. Převezmeme realizaci a evidenci veškerých souvisejících smluv a budeme dohlížet na dodržování stanovených smluvních podmínek. 

Ekonomickéslužby

Ekonomické služby od D.I.SEVEN

Ekonomické služby zahrnují veškerý servis spojený s vedením účetnictví. Vyberte si z nabídky ekonomických služeb od D.I.SEVEN.

Náš ekonomický servis zahrnuje vedení evidence plateb nájemníků, fakturaci, kontrolu plateb, přepisování a úpravu záloh, účetnictví, upomínání dlužných částek, provádění věcné a včasné likvidace faktur, zastupování klienta vůči třetím osobám, účetní audity, předpisy záloh a mnoho dalších.

Administrativníspráva

Administrativní správa nemovitostí

Správa nemovitostí včetně doplňkových služeb je činnost, kterou je nutné řádně zaevidovat v dokumentacích. My vás tohoto nepříjemného administrativního břemene zbavíme, a vy se tak budete moct naplno věnovat důležitějším věcem. Tento servis lze využít i jako odběr náhradního plnění.

Administrativa property managementu zahrnuje průběžné vedení evidence spojení se správou objektu, spolupráci při přípravě smluv s nájemci, evidenci nájmů, sledování lhůt smluvníchh vztahů, informování zákazníka v případě nedodržování smluvních závazků, zajištění veškerých smluvních činností týkajících se externích dodavatelů služeb, spolupráci při vyřizování stížností, a mnoho dalších.

Energeticképoradenství

Energy management

Energy správa spojená s energy managementem nezahrnuje jen činnost energetika a služby spojené s řízením spotřeby médií. Neváhejte nás kontaktovat a získejte více informací o energy managementu od D.I.SEVEN.

Další činnosti energetického managementu zahrnují sjednávání dodávek energií a odběrových diagramů, kontrolu dodržování odběrových diagramů, sledování odečtu činné a jalové energie, sledování regulačního stupně, provádění hlavních a podružných odečtů, energetické řízení provozu objektu dle vyhlášených energetických stupňů, zpracování podkladů pro vyúčtování nákladů za odběr medií pro jednotlivé nájemce a mnoho dalších.

Zastupováníklienta

Zastupování klienta vůči třetím stranám

V rámci služeb property managementu provádíme i zastupování svých klientů vůči třetím stranám. A to jak veřejných, tak i soukromých subjektů, při činnostech týkajících se správy objektu. Zastupování klienta vždy vyplývá ze vzájemné dohody

Spolehnout se na nás můžete při vyřizování náležitostí souvisejících s dotčenými orgány státní správy, pojišťovnou, dodavateli médií a materiálů, uplatňování garančních oprav objektu u zhotovitele a mnohé další.

Realitníčinnost

Právní poradenství v oblasti správy majetku a nemovitostí

V oblasti správy majetku a nemovitosti Vám můžeme nabídnout kvalitní právní poradenství, které Vám usnadní řešení mnohých situací. Spolehněte se na nás s prodejem či pronájmem nemovitosti. Ve spolupráci s renomovanou realitní kanceláří zajistíme prodej či pronájem Vaš nemovitosti, či jejích dílčích součástí.

Při nabídce a realizaci realitních zakázek vždy dbáme na profesionální a transparentní jednání. Obrátit se na nás můžete v případě, že potřebujete zajistit právní poradenskou činnost, spolupráci, při zařizování stížností, řešení škodných a pojistných událostí, či řešení bežných právních sporů týkajících se provozu a nájmu objektu. Samozřejmostí je, že veškeré tyto činnosti jsou v souladu s platnou legislativou související s provozem a nájmem domu a průběžné informování majitele objektu i nájemníků.

Pročsprávu majetku od D.I.SEVEN?

To je jen základní výčet důvodů, proč si pro Property Management vybrat právě nás.

1

Bohaté zkušenosti

Správou nemovitostní a s ní souvisejícími činnostmi, jako je Facility Management a  Property Management, se zabýváme již od roku 2008. Máme tedy o této problematice široký přehled a především vlastní bohaté zkušenosti.

2

Pomůžeme Vám snížit náklady

Díky důsledné a komplexní správě budov jsme schopni snížit investiční náklady na opravy, spotřebu energií, řízení, údržbu technologií atd.

3

Sledujeme aktuální novelizace zákonů

Průběžně sledujeme a adekvátně upravujeme naši činnost s ohledem na aktuálně vydávané novely souvisejících vyhlášek a zákonů.

4

Vstřícný a profesionální přístup ke klientům

Vždy klademe důraz na profesionalitu, rychlou komunikaci a snadný přístup klienta k požadovaným informacím

5

Flexibilní řešení problémů a požadavků

Dokážeme pružně reagovat při potřebě řešit nečekané problémy, stejně tak i v případě, že se změní požadavky klienta.

6

Vždy jen jedna kontaktní osoba

Komunikaci s klientem má na starosti vždy jej jeden člen z našeho týmu, proto vždy víte, na koho se máte obrátit, ať již je Vaše přání jakékoliv.

7

Správa účetnictví

V rámci Property Managementu se postaráme rovněž o vedení účetnictví, k němuž máte neustále přístup.

8

Zajištění a správa pronájmu bytových i nebytových prostor

Vyřídíme všechny náležitosti související s pronájmem, ohlídáme včasné a pravidelné platby nájemného a rovněž zařídíme vše potřebné při změně nájemníka nebo úpravě nájemní smlouvy.

9

Zajištění činnosti energetika a služby spojené s řízením spotřeby

Efektivní Energy Management, tedy cílené řízení spotřeby energií a provozu objektu, sjednávání vhodných dodavatelů médií, činnost zkušeného energetika, provádění pravidelných odečtů, zpracování výkazů a podkladů pro vyúčtování nákladů za odběr médií pro jednotlivé nájemce a další podpůrné služby, vede k pragmatické optimalizaci nákladů spojených s provozem a údržbou objektu.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujali naše služby, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky