"S naší fyzickou ostrahou je bezpečnost zaručena"
Poskytujeme profesionální bezpečnostní služby na míru vašim požadavkům kdekoliv v ČR.
"S naší fyzickou ostrahou je bezpečnost zaručena"
Poskytujeme profesionální bezpečnostní služby na míru vašim požadavkům kdekoliv v ČR.
7 důvodů, proč FYZICKÁ OSTRAHA od D.I.SEVEN
VIDEO: Fyzická ostraha v praxi
Naše fyzická ostraha vykonává bezpečnostní opatření, která slouží k prevenci všech rizik a zamezení újmy na zdraví.
Vypracujeme plán strážní služby podle Vašich požadavků včetně frekvence obchůzek. Při své práci spolupracujeme s Policií ČR.
Mezi naše hlavní služby patří:
VIDEO: Ochrana osob a majetku v praxi
Loupežím či ublížení na zdraví předcházíme díky otevřenému přístupu a profesionálním službám našich pracovníků, kteří jsou vždy připraveni bezohledu na složitost situace jednat tak, aby předešli rizikům. Vždy je spoleh, že svou práci odvedou svědomitě a rychle.
Na co při práci dbáme:
VIDEO: Active Track - moderní obchůzkový systém
Active Track je obchůzkový systém, který upravila bezpečnostní agentura D.I.SEVEN. Od ostatních užívaných obchůzkových systémů liší v tom, že snímače komunikují přímo s dispečinkem PCO a operátor tak má v reálném čase přehled nad průběhem služby fyzické ostrahy na objektu.
Náš pracovník odešle stiskem jednoho tlačítka na PCO poplachový signál. Proškolený operátor poté spustí tichý odposlech, kontaktuje příslušného manažera objektu či přivolá záchrannou službu nebo policii.
Výhodou systému Active Track je, že máte přesný přehled o tom, zda je objekt střežen dle smluveného postupu, výpis z obchůzek Vám rádi zašleme.
VIDEO: Recepční služba v praxi
Poskytujeme denní i noční recepční služby zejména v administrativních budovách a na vrátnicích velkých areálů. Nabízíme kompletní služby, které mohou být spojeny s obsluhou recepce. Recepční služba může být poskytována jak pracovníky ostrahy, tak i specialisty s možností znalosti cizího jazyka.
Všichni naši pracovníci jsou vřelí, usměvaví a stále ve střehu. Mezi námi poskytované služby patří informační servis v daném objektu, obsluha telefonní ústředny, ohlašování a zápis návštěv. Samozřejmostí je výdej a příjem klíčů od zaměstnanců klienta a převzetí či dodání příchozí pošty adresátům.
Související odkazy