25.11.2015 | 8 minut čtení
Bezpečností služby a jejich nabídka nejen od D.I. SEVEN se s příchodem nových technologií neustále rozšiřují. Někdy proto může být orientace v daném oboru lehce komplikovaná a při výběru dodavatele bezpečnostních služeb se hůře rozhoduje. Stěžejní body kvalitní spolupráce ovšem zůstávají stále stejné a pro naši agenturu jsou při poskytování bezpečnostních služeb prioritou číslo jedna.
10důvodu spolupráce s naší bezpečnostní agenturou
D.I. SEVEN se snaží neustále zlepšovat, ať už se jedná o servis bezpečnostních služeb či zajištění bezpečnosti samotné. Můžete se podívat na 10 důležitých bodů, na které se D.I. SEVEN zaměřuje.
Zkušenosti
Bezpečnostní agentura D.I. SEVEN poskytuje své služby již od roku 1995. Disponuje tak letitou zkušeností v oboru a celou řadou spokojených zákazníků. Za ta léta zajišťovala bezpečnost mnoha důležitých objektů či akcí, jako je například Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary.
Garance kvality
Bezpečnostní agentura D.I. SEVEN si uvědomuje důležitost kvalitně provedených bezpečnostních služeb, na kterých závisí prevence a řešení případných bezpečnostních rizik. Proto provádíme pravidelně kontrolu poskytovaných služeb a monitorujeme průběh veškerých bezpečnostních činností.
Pojištění
Naše bezpečnostní agentura je pojištěna proti poškození klienta u Kooperativy, a to na částku do výše 200.000.000,- Kč. Klient si tak může být jistý, že mu při zajišťování bezpečnosti nevznikne škoda kvůli nezaviněným ztrátám ani v případech neočekávaných událostí, jako může být například loupež.
Odpovědnost
Naši pracovníci ostrahy jsou monitorováni tak, že klient má dokonalý přehled o jejich činnosti a aktuálním průběhu ochrany. Například při využití bezpečnostní služby pochůzek tak můžete sledovat v reálném čase pohyb ostrahy.
Specializovaný řídící tým s působením po celé České republice
Naše vedení rychle reaguje na požadavky klienta a jeho očekávání. Máte možnost nás kontaktovat 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Operujeme na celém území republiky.
Kvalitní pracovníci
Důležitou součástí kvalitních bezpečnostních služeb je profesionální přístup fyzických pracovníků. I když je dnes mnoho bezpečnostních služeb vykonáváno pomocí moderní techniky, zatím nic nedokázalo nahradit lidský faktor. Proto dbáme na výběr kvalitních pracovníků ostrahy, důkladně je proškolujeme a poskytujeme vhodné vybavení. Naši pracovníci ostrahy jsou připraveni na jakékoliv zátěžové situace a vědí, jak v takových případech jednat. Jejich pracovní činnost je monitorována a vyhodnocována v rámci vnitřních auditů.
Rychlé jednání
V případě, že potřebujete akutně příslušníky ostrahy či pochůzek, jsme schopni okamžitě reagovat. Neváhejte nás v takovýchto situacích ihned kontaktovat.
Krátká nebo dlouhodobá situace
Někteří klienti mají zájem o dlouhodobé odebírání bezpečnostních služeb, jiní zase chtějí využít služby jednorázově. V obou případech jsme schopni přizpůsobit se požadavkům klienta. Nezáleží tedy, zda organizujete oslavu, či máte zájem o střežení průmyslového objektu. S D.I. SEVEN budete mít bezpečnost vždy zajištěnou.
Komunikace
Dohodnutím zakázky pro nás komunikace s klientem zdaleka nekončí. Pravidelně s nimi komunikujeme o prováděných službách, a to jak cestou osobních setkání, tak i formou reportů, pravidelných zpráv či online komunikace. Pečujeme tak o spokojenost klientů i v průběhu poskytovaných bezpečnostních služeb.
Partnerská společnost D.I. SEVEN FACILITY nabízí možnost odběru bezpečnostních služeb i v rámci náhradního plnění. Můžete tak odebrat bezpečnostní služby a ušetřit na povinném podílu, který stát udává firmám s více jak 25 zaměstnanci.