05.09.2019 | 5 minut čtení
Elektronická vrátnice - výsledkem našeho inovativního přístupu je také unikátní informační systém, který digitalizuje papírovou podobu důležitých dokumentů a zpřehledňuje pracovní procesy na vrátnicích a recepcích.
Systém je určen pro podporu fyzické ochrany objektu a majetku a fyzické ostrahy vstupů do objektu.
- elektronický evidenční systém provozu na vrátnici
- autonomní systém nezávislý na systémech zákazníka
- data jsou zabezpečena při přenosu i uložení
7 důvodů, proč využívat systém elektronické vrátnice
- Digitalizace a využívání moderních technologií inovativní přístup k řízení společností
- Budování značky, zatraktivnění image pro klienty a partnery
- Kvalitnější péče o návštěvníky
- Zvýšení efektivity práce a rychlejší odbavení na vrátnici/recepci
- Lepší přehled a kontrola nad provozem na vrátnici či recepci v reálném čase
- Bezpečně uložená data, přístup k systému kdykoli a odkudkoli
- Konec zbytečného "papírování" a skladování dokumentů
Pracovník vrátnice či recepce provádí svoje standardní pracovní úkony za pomocí tabletu/chytrého telefonu v aplikaci elektronické vrátnice.
Díky intuitivnímu ovládání jednoduše zaznamená evidenci návštěv, předávání klíčů, mimořádné události nebo předání služby kolegovi.
- Jednoduché ovládání
- Možnost pořizování fotografií a přímého ukládání do systému
- Přehled o provozu vrátnice/recepce na pár kliknutí
- Rychlejší odbavení návštěvníků a vyřízení požadavků
- Vyšší efektivita při plnění pracovních povinností
Více informací naleznete zde: https://www.diseven.cz/elektronicka-vratnice.html