D.I.SEVEN

D.I.SEVEN

05.09.2019  |  5 minut čtení

Elektronická vrátnice - výsledkem našeho inovativního přístupu je také unikátní informační systém, který digitalizuje papírovou podobu důležitých dokumentů a zpřehledňuje pracovní procesy na vrátnicích a recepcích.

Systém je určen pro podporu fyzické ochrany objektu a majetku a fyzické ostrahy vstupů do objektu.

  • elektronický evidenční systém provozu na vrátnici
  • autonomní systém nezávislý na systémech zákazníka
  • data jsou zabezpečena při přenosu i uložení

7 důvodů, proč využívat systém elektronické vrátnice

  • Digitalizace a využívání moderních technologií inovativní přístup k řízení společností
  • Budování značky, zatraktivnění image pro klienty a partnery
  • Kvalitnější péče o návštěvníky
  • Zvýšení efektivity práce a rychlejší odbavení na vrátnici/recepci
  • Lepší přehled a kontrola nad provozem na vrátnici či recepci v reálném čase
  • Bezpečně uložená data, přístup k systému kdykoli a odkudkoli
  • Konec zbytečného "papírování" a skladování dokumentů

Pracovník vrátnice či recepce provádí svoje standardní pracovní úkony za pomocí tabletu/chytrého telefonu v aplikaci elektronické vrátnice.

Díky intuitivnímu ovládání jednoduše zaznamená evidenci návštěv, předávání klíčů, mimořádné události nebo předání služby kolegovi.

  • Jednoduché ovládání
  • Možnost pořizování fotografií a přímého ukládání do systému
  • Přehled o provozu vrátnice/recepce na pár kliknutí
  • Rychlejší odbavení návštěvníků a vyřízení požadavků
  • Vyšší efektivita při plnění pracovních povinností     

Více informací naleznete zde: https://www.diseven.cz/elektronicka-vratnice.html



Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...