Covšechno je při zajišťování bezpečnosti třeba hlídat?

  • je zapotřebí monitorovat pohyb osob
  • zabránit vniknutí neoprávněným jedincům
  • obstarat chod recepce
  • zajistit protipožární ochranu

Při řešení ostrahy Vašich prostor máte dvě možnosti: sami si najmete, vybavíte a vyškolíte pracovníky ostrahy, nebo využijete služeb bezpečnostní agentury, která disponuje již zkušenými profesionály. Vám touto cestou odpadá mnoho starostí a ušetříte drahocenný čas.

Výhodyspolupráce s bezpečnostní agenturou

Dobrá bezpečnostní agentura je schopná přizpůsobit se Vašim požadavků. Bude také schopná vypracovat plán rizik a následně podle něho operovat. Vy se tak nebudete muset strachovat o jakékoliv krádeže, poškození majetku či narušení pořádku. Zůstane Vám tak čas na to, abyste se věnovali Vaší hlavní činnosti.

Nejste také odkázáni pouze na ostrahu budov. Můžete využít i zajištění bezpečnostních služeb k ochraně osob či majetku. To se může týkat jak různých sportovních či kulturních akcí, tak zajištění přepravy finanční hotovosti.

Velkou výhodou spolupráce s bezpečnostní agenturou je také zajištění prevence případných rizik. Můžete si objednat pravidelné či nárazové pochůzky po areálu nebo využít pultu centrální ochrany (PCO), díky němuž bude váš objekt střežen 24 hodin denně.

Pultcentrální ochrany

Výhodou napojení na pult centrální ochrany je nepřetržitá dálková ostraha vybrané stavby či prostranství. Jak to funguje v praxi? Váš objekt je monitorován pomocí čidel či bezpečnostních kamer. Jimi získaná data jsou odeslána na centrálu, kde se střídají operátoři PCO. Ti data neustále vyhodnocují a v případě jakékoliv odchylky či narušení chodu postupují podle plánu navrženého ve smlouvě. Mohou tak na místo vyslat zásahovou jednotku či kontaktovat domluvenou osobu, případně Policii ČR. Bezpečnost je zajištěna i v případě výpadku elektřiny díky automatizovaným zálohám v rámci napájecích okruhů.

Výběr té správné bezpečnostní agentury

Při předávání kontroly nad bezpečností vašeho objektu či prostranství si potřebujete být jisti, že firma, které tuto úlohu svěřujete, je naprostým profesionálem v oboru. Na českém trhu operuje již od roku 1995 společnost D.I.SEVEN, která zajišťuje bezpečnostní a úklidové služby zákazníkům po celé České Republice. D.I.SEVEN nabízí širokou škálu bezpečnostních služeb, a to jak fyzickou ostrahu objektů, pochůzky či recepční služby, tak také již zmíněný pult centrální ochrany nebo zabezpečení akcí. Na webových stránkách se můžete podívat na garanci kvality poskytovaných služeb. S D.I.SEVEN tak budete mít jistotu, že jsou vaše budovy ve správných rukách.

Možnost využití služeb pro náhradní plnění

Partnerská společnost D.I.SEVEN FACILITY nabízí široký výběr ze služeb v rámci náhradního plnění, které můžete využít pro splnění povinného podílu OZP. Mezi nimi naleznete i bezpečnostní služby či služby komplexní správy a údržby budov. Pokud má vaše firma 25 a více pracovníků, pak Vám ze zákona vzniká povinnost zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, a to v 4 % poměru k celkovému počtu zaměstnanců. Tuto povinnost můžete splnit buď samotným zaměstnáním OZP, nemalým finančním odvodem do státního rozpočtu, či odebráním služeb od zaměstnavatele s více jak 50% OZP. Právě to představuje náhradní plnění. Tímto způsobem tak zajistíte správný a bezpečný chod Vaší organizace a zároveň splníte povinný podíl, který stát ukládá jak soukromým, tak státním zaměstnavatelů.

Využít bezpečnostních služeb v rámci náhradního plnění tak představuje perfektní optimalizaci vašich nákladů a zároveň zajištění naprosto profesionální ostrahy dle Vašich potřeb.