Asistent/ka oblastního ředitele

Plzeň

Vhodné pro ČID, PID, ZPS (OZP) Náborový příspěvek 9.000 Kč pro OZP Příspěvek na dopravu do zaměstnání Podpora ze strany společnosti. Školení (profesní rozvoj). Nestereotypní a zajímavá práce

Benefity

  • Nestereotypní a zajímavá práce
  • Školení (profesní rozvoj)
  • Podpora ze strany společnosti
  • Zajímavé platové odměny v návaznosti k dosahovaným výsledkům

Kontakt - komu se hlásit

Oblastní ředitel Jan Fúska
E-mail: jan.fuska@diseven.cz

O D.I.SEVEN

Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici asistent/ka oblastního ředitele. Staňte se součástí našeho týmu!


vedení společnosti D.I.SEVEN, a.s.

Informace o pozici

Nabízená pozice:
Asistent/ka oblastního ředitele
Místo pracoviště:
Plzeň
Směnnost:
jednosměnný provoz / denní směny (Po - Pá) / Zkrácený úvazek 4 hod/den
Pracovněprávní vztah:
HPP / DPP
Minimální vzdělání:
středoškolské s maturitou
Nástup:
ihned / dle dohody
Pracovní poměr:
na dobu neurčitou
Mzdové rozpětí:
od 15 000 Kč / měsíc - 1/2 HPP - zkrácená pracovní doba 20 hodiny/týden - možnost práce i na Dohodu o provedení práce
Hodinová mzda:
od 200 Kč / hod
  • Pracovní pozice je vhodná i pro ČID, PID, ZPS (OZP).

Místo výkonu práce: Plzeň

Práci budete vykonávat na pobočce v Plzni.
Adresa: Slovanská alej 2182/30, 326 00 Plzeň

Náplň práce

Pracovní náplní asistentky ředitele je administrativní zajištění prvozu kanceláře - pobočka Plzeň. Budete nedílnou součástí kolektivu, kterému zajišťujete administrativní podporu (pracovní smlouvy, výkazy, podklady pro mzdy, vedení pokladen, zpracování náborové agendy atd.).

Provádíte i dílčí administrativní práce: vyřizování pošty, mailů a telefonátů, zpracování faktur.

Místo je velmi vhodné pro OZP.

Prosíme o zaslání životopisu s fotografií.

Mzda od 15.000 Kč/měsíc za 1/2 HPP (zkrácená pracovní doba 20 hodiny/týden).

Možnost práce i na Dohodu o provedení práce.
Hodinová sazba je od 200 Kč/hod.

Benefity

  • Nestereotypní a zajímavá práce
  • Školení (profesní rozvoj)
  • Podpora ze strany společnosti

Nabízíme

  • dlouhodobou spolupráci
  • zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • pravidelný měsíční příjem
  • příjemné pracovní prostředí
  • odborná školení
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • přátelský kolektiv

Požadujeme

  • znalost práce na PC
  • spolehlivost
  • pracovní flexibilitu
  • trestní bezúhonnost
  • dobrý zdravotní stav
  • pracovitost
  • samostatnost
  • časovou flexibilitu
  • samostatnost v rozhodování
  • člověka, který je schopen samostatně plnit zadané úkoly
  • zašlete nám prosím životopis společně s fotografií
  • dobré komunikační dovednosti
  • řidičský průkaz sk. B

Výhodou je

  • předchozí působení v oboru

Potřebné doklady

  • čistý trestní rejstřík
  • potvrzení od lékaře

Máte zájem o pozici? Kontaktujte nás!

* povinné položky

Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN, a.s. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...