Je pro nás nesmírně důležité posouvat se v oblasti bezpečnostních technologií a stále se věnovat jejich inovacím. Věříme a víme, že lidský faktor, kvalitně proškolený personál, je v našem oboru nahraditelný.
Mezi naše základní služby patří vzdálený monitoring objektů, který je zajištěn naším vlastním pultem centralizované ochrany (PCO). Díky vlastnímu pultu jsme schopni maximálně využívat možnosti nasazených technologií.
U naší společnosti si můžete zajistit odběr služeb v rámci náhradní plnění, což jeden ze způsobů, jak splnit povinný podíl OZP zaměstnanců. Nejenže ušetříte na odvodu státu, ale podpoříte i zaměstnávání OZP. Veškerou administrativu navíc obstaráme za Vás.
Díky Vám, našim zákazníkům, jsme na trhu již 29 let. Rádi bychom vyjádřili díky za Vaši důvěru, kterou nám v průběhu naší spolupráce prokazujete. Jsme si vědomi, že naše úspěchy jsou dílem vzájemného respektu a korektních vztahů.
Během 29 let působení jsme nasbírali mnoho zkušeností, a dnes se tak můžeme pyšnit více než 600 spokojenými zákazníky.
Při realizaci každé jednotlivé zakázky používá společnost D.I.SEVEN, a.s. celou řadu systémových opatření, která jsou vzájemně provázána tak, aby dohodnutá kvalita dodávaných služeb byla zaručena.
Jsme pojištěni proti poškození klienta na 300 000 000 Kč.
Zajímají Vás informace o D.I.SEVEN? Máte-li dotaz, kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme. Více se dozvíte také z tiskových zpráv, novinek a sekce Napsali o nás.
Milníky od roku 1995
Původně jsme začínali pouze v malé skupince tří lidí a dnes je z nás společnost, která zaměstnává více než 2.500 osob a udává technologické trendy v oboru.
Během působení jsme nasbírali mnoho zkušeností, a dnes se tak můžeme pyšnit více než 600 spokojenými zákazníky.
D.I.SEVEN se na českém trhu objevila v roce 1995. Dnes jsme velkou společností s více než 2500 profesionály a naše služby využívá více než 600 klientů. Za tu dobu jsme vybudovali vlastní PCO, jeden z nejmodernějších pultů centralizované ochrany v Evropě a poskytujeme profesionální služby v bezpečnostní a úklidové sféře.
Pracuje u nás více než 2500 profesionálů. Působíme v celé České republice.
Chcete pracovat jako pracovník ostrahy, ale nevíte jak na to?
Stačí složit zkoušku odborné způsobilosti a získat osvědčení, jak to ukládá příloha č. 5 Živnostenského zákona v platném znění. Podle něj může totiž ostrahu majetku a osob vykonávat pouze osoba, která má střední či vysokoškolské vzdělání patřičného zaměření neboosoba s profesní kvalifikací, která vlastní osvědčení o rekvalifikaci.
A právě to získáte, pokud se necháte zaměstnat u bezpečnostní agentury D.I.SEVEN, a.s.
Na profesním rozvoji našich zaměstnanců nám záleží
Každý zaměstnanec musí projít vstupním školením BOZP a PO (Bezpečnost a ochrana zdraví při práci a Požární ochrana). V předepsaném rozsahu absolvuje školení pod dohledem vedoucího pracovníka, který zaměstnance školí osobně. Zaměstnanci mají předem k dispozici školící příručky a v průběhu školení se mohou kdykoliv obracet s dotazy na školitele.
Každé prohloubení znalostí může přispět k lepšímu uplatnění zaměstnance u naší společnosti.
Společnost má nastavena vnitřní pravidla týkající se ochrany oznamovatelů a vnitřního oznamovacího systému v souladu se směrnicí Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/1937 z 23. 10. 2019, o ochraně osob, které oznamují porušení práva Unie a se zákonem č. 171/2023 ze dne 20. 6. 2023.
Spolek Trend vozíčkářů Olomouc je organizací, která napomáhá integraci tělesně postižených osob a snaží sebe postarat ideálně sami, spíše než na pasivní sociální péči. Začíná oslovovat dobrovolníky a poskytuje odborné praxe v rámci partnerství s Vyšší odbornou školou sociální Olomouc.
Všestrannápéče
Důraz je kladen právě na úpravu podmínek tak, aby se handicapovaní dostali do rovnoprávného postavení a dokázali se ose vytvářet podmínky pro prosazování jejich rovnocenného postavení. Funguje už od roku 1994.
K naplnění výše uvedených cílů Trend vozíčkářů organizuje nebo se účastní různých projektů a programů; zastoupen pracovní skupinou je například v projektu Bezbariérová Olomouc, díky kterému se od roku 2001 stává Olomouc jedním z nejvlídnějších měst vůči osobám se zdravotním postižením v České republice.
Jednou z hlavních náplní činnosti spolku je poskytování sociálních služeb na podporu tělesně postižených. Mezi ně patří osobní asistence, sociálně právní poradenství, půjčovna kompenzačních pomůcek, sociální rehabilitace, pomoc při hledání pracovního uplatnění a nabídka volnočasových aktivit.
Hájenízájmů
Spolek se podílí i na tvorbě obecně závazných předpisů (např. na tvorbě Komunitního plánu sociálních služeb města Olomouce) a podněcuje a přispívá k odstraňování bariér. V neposlední řadě informace zprostředkovává svým uživatelům a píše projekty na zajištění chodu organizace.
Podporabezpečnostní agenturou D.I.SEVEN
Provoz činnosti Spolku vozíčkářů je závislý i na soukromé podpoře, přijímá finanční i věcné dary i dobrovolnickou pomoc. Bezpečnostní agentura D.I.SEVEN se hrdě řadí mezi firmy podporující spolek Trend vozíčkářů Olomouc. Je to jeden z mnoha způsobů, jak D.I.SEVEN pomáhá nejen osobám se zdravotním postižením, ale třeba i dětem a zvířatům.
Představujeme Vám tuto záslužnou činnost Spolku Trend Vozíčkářů Olomouc, jejíž snahou je zajistit svým klientům služby pokud možno v komplexním rozsahu.
1) Co považujete za nejpalčivější problém, se kterým se musí v současné době vozíčkáři potýkat?
Často byrokracii na úřadech a výši přiznaných příspěvků. Bohužel výše příspěvku na péči, kterým si platí za osobní asistenci, většinou neodpovídá míře pomoci, kterou potřebují. Problematický je i bezbariérový přístup a celkové uzpůsobení veřejných míst pro vozíčkáře, např. v případě bankomatů.
2) Vytváří se kolem spolku komunita, která se pravidelně schází, nebo jde o individuální pomoc?
Snažíme se, aby organizace žila, tedy nejenom aby poskytovala sociální služby v domovech uživatelů, ale zapojovala je i do různých aktivit, které nabízí. Jde o různorodé akce, od přednášek po třeba rukodělné dílny, nebo semináře zaměřené na rozvoj osobnosti. Jde tedy o kombinaci individuální pomoci „ušité na míru“ uživatelům a vytváření prostoru pro setkávání a sdílení.
3) Co Trend vozíčkářů považuje za své nejvýznamnější dosavadní úspěchy?
Tak určitě to, že jsme tu již 22 let, nespíme na vavřínech a vymýšlíme aktivity, které rozšiřují nabídku služeb. Kromě sociálních služeb, se také zaměřujeme na zaměstnávání osob se zdravotním postižením.
4) Jak má postupovat vozíčkář, který stojí o vaši pomoc? Jak nejefektivněji spolek kontaktovat?
Nejlépe udělat první krok a zavolat či poslat email, také je možné se zúčastnit našich volnočasových aktivit nebo nás navštívit v konzultačních hodinách kterékoli sociální služby. Podle potřeb pracovníci konkrétně poradí, co můžeme poskytnout a jak pomoci.
5) Jakým projektům se spolek věnuje v současné době? Jaké má vyhlídky do budoucna?
Cílem našeho snažení je, aby námi poskytované služby vyhověly požadované kvalitě ke spokojenosti našich uživatelů. Soustředíme se i na rozšíření služeb v podobě nabídky asistence dobrovolníků. Neustále se také snažíme rozšířit nabídku volnočasových aktivit i o takové, které nejsou tak běžné.
6) Může vám nějak pomoci veřejnost, přijímáte například dobrovolníky?
Ano, v současné době máme akreditovaný dobrovolnický program a sháníme dobrovolníky, kteří by byli k dispozici našim uživatelům při volnočasových aktivitách. Jde nám zejména o to, aby lidé nezůstávali pouze doma, ale i svůj čas smysluplně naplnili jinak, mezi ostatními lidmi.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...